середа, 8 квітня 2020 р.

Загальні нормативи розвитку пізнавальної діяльності дітей дошкільного віку Дитина 6 років, для подальшого свого успішного навчання у будь-якій школі, повинна:


·        Називати своє ім`я, по-батькові, прізвище.
·        Знати свій вік, дату народження.
·        Знати дані про свою родину, про всіх членів родини, сусідів, друзів, про дитячий садок. Знати професію батьків.
·        Знати назву свого міста (села), його пам’ятні місця, домашню адресу. Знати назву нашої країни.
·        Знати основні свята (Різдво Христове, Новий рік, Хрещення тощо).
·        Знати назви розповсюджених квітів, рослин, дерев.
·        Знати назви тварин і звірів.
·        Знати назви рік, морів
·        Називати види транспорту, правила пішоходів.
·        Називати пори року, їхню послідовність, назви місяців, дні тижня.
·        Називати основні кольори та відтінки, геометричні форми.
·        Володіти узагальненням ("Одяг", "Овочі", "Фрукти", "Транспорт", "Дикі та свійські тварини" та ін.)
·        Вміти виключати "4-го зайвого" за інструкцією "Що тут зайве?"
·        Називати ознаки предметів, уміти їх порівнювати (широкий, вузький, тоненький, товстий, високий, низький, важкий, легкий, мілкий, глибокий, дерев’яний, скляний, металевий, холодний, гарячий, теплий, рідкий, твердий, м’який,  сипучий, гладенький, гострий та ін.).
·        Розуміти і пояснювати сюжетну картинку із прихованим змістом.
·        Складати розрізні картинки з 4-х та більше частин по вертикалі, горизонталі та навкіс.
·        Складати пірамідку,  матрьошку з 7 елементів.
·        Складати речення (з 2 слів з заданим словом). Визначити кількість слів у реченні, кількість складів у слові, кількість звуків у слові, послідовність звуків у слові. Розрізняти голосні та приголосні звуки в слові.
·        Вміти визначити наголос у слові, виділити наголошений склад.
·        Вміти утворювати нові слова.
·        Вміти орієнтуватись у просторі: верх-низ, ліворуч-праворуч.
·        Вміти розповідати великі вірші, казки, переказувати прослухані оповідання.
·        Вільно володіти діалогічною та монологічною мовою.
·        Вміти чисто вимовляти всі звуки мови, розмовляти фразами, правильно їх оформлювати, не порушувати структуру складних слів.
·        Вміти користуватися ручкою, ножицями, розфарбовувати олівцями.
·        Знати, що означають такі слова: добро, справедливість, чесність.


Немає коментарів:

Дописати коментар

 Спроба підліткознавства воєнного часу від Світлани Ройз.             Спроба Підліткознавства воєнного часу. Я давно обіцяла написати цей ма...