вівторок, 7 вересня 2021 р.

Національна Дитяча «гаряча лінія» - функціонує за безкоштовним номером 0-800-500-225 (безкоштовний з мобільних та стаціонарних номерів телефонів по всій території України). А з 2017 року Національна дитяча «гаряча лінія» відкрила короткий номер 116 111 (безкоштовний з мобільного). Даний номер телефону запроваджений у 26 європейських країнах як узгоджений номер допомоги дітям по телефону. Працює по будням з 12 до 20 години та в суботу з 12 до 16 години. Основними принципами роботи Національної дитячої «гарячої лінії» є анонімність і конфіденційність. Це означає, що ніхто не дізнається про ваш дзвінок і про те, що ви розповіли консультантові. Ця розмова залишиться тільки між вами та консультантом, з яким ви розмовляли. Визначити ваш номер телефону також ніхто не зможе і не буде цього робити. На Національній дитячій "гарячій лінії консультують компетентні у дитячих питаннях психологи, юристи соціальні працівники та соціальні педагоги. Це гаряча лінія для дітей і про дітей, тобто сюди можуть телефонувати і діти, й дорослі. Коло питань, з яких надаються консультації, досить широке і було сформовано на основі отримуваних запитів від абонентів. Загалом можна сказати, що Національна дитяча «гаряча лінія» є наставником і порадником для тих дітей, які на неї звертаються». Основні теми, з яких консультують на Національній дитячій «гарячій лінії», - насильство над дітьми та жорстоке поводження з ними у сім’ї та з боку оточення, психологічні проблеми, негаразди у стосунках з дорослими та однолітками, майнові права дітей, питання встановлення опіки, а також булінг і безпека в Інтернеті. Консультанти завжди готові підтримати дитину, надати допомогу та розділити її смуток і радість.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Як уникнути негативного спілкування з дитиною На жаль, багато батьків не усвідомлюють, наскільки часто використовують негативні форми спілк...