четвер, 28 жовтня 2021 р.

 Є фрази, якими батьки можуть стимулювати своїх дітей на досягнення високих результатів як у навчанні, так і особистому житті.

1. Я люблю тебе.


2. Я вірю в тебе.

3. Я розумію, як тобі було складно, але ти зробив це. Твоя наполегливість радує мене, це шлях до успіху.

4. Я люблю тебе, навіть коли я злюся на тебе, і навіть, коли ти злишся на мене.

5. Сьогодні у тебе вийшло краще, ніж минулого разу.

6. Дякую (дякуйте дітям постійно, навіть якщо їхня допомога була не дуже значною. Для них це важливо).

7. Що скажеш: для мене важлива твоя думка з цього питання.

8. Так, це завдання буде важко виконати, але я вірю - у тебе все вийде.

9. Покажи, будь ласка, як ти це робиш. У мене не виходить (запитуйте у дітей поради, просіть навчити вас чогось - це підвищує рівень довіри).

10. Це прекрасний результат. Пишайся своїми досягненнями.

 

Ці слова необхідні для того, щоб дитина постійно відчувала вашу підтримку. Це допоможе їй досягати кращих результатів у будь-якій справі.

Немає коментарів:

Дописати коментар

 Спроба підліткознавства воєнного часу від Світлани Ройз.             Спроба Підліткознавства воєнного часу. Я давно обіцяла написати цей ма...